ندای البرز
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - - ساعت ۱۲:۱۰ 2018 Feb 22
سرخط خبرها :

  • کد مطلب : 12436
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
  •   
    تولد دوباره کارگزاران سازندگی در ذیل عنایات دولت روحانی و حضور لیدر این حزب در ارائه لیست نهایی اصلاحات و تأمین هزینه های انتخاباتی ، یاد آور ورود پولهای کثیفی است که از سوی افرادی همچون غلامحسین کرباسچی؛ وارد سیاست شد.

    به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز، هر چه از عمر انتخابات در کشور ما می‌گذرد، نقش پول در انتخابات نیز پررنگ تر می‌شود، به هرحال هزینه های انتخابات تدریجا در حال افزایش است و شیوه های جدید تبلیغاتی و رقابت‌های گاها ناسالم، باعث شده است که در انتخابات هزینه‌های زیای صرف شود. دلیل آن هم این است که احزاب بزرگ و فراگیر در کشور نداریم؛ و اشخاص در زمان انتخابات کارکرد حزبی پیدا می‌کنند، یعنی رسالت‌های را که احزاب و تشکل های سیاسی باید عهده دار شوند افراد و اشخاص بر عهده می‌گیرند. برای این کار هم هزینه‌های سرسام آوری را خرج می‌کنند.

    موضوع نحوه تأمین هزینه های انتخاباتی و افرادی که پرداخت اینگونه هزینه ها را بر عهده می گیرند، مسئله ایی است که همواره در دوران انتخابات وجود داشته و اذهان عمومی را به خود مشغول نموده است.

    در آستانه انتخابات هفتم اسفند ماه،  وجود یک نام جدید در حلقه اصلاح طلبان موجب شده تا هرآنچه که اعضای این جریان در طول ۲ سال گذشته رشته کرده بودند، پنبه شود. غلامحسین کرباسچی که نام وی یادآور اختلاس بزرگ اواخر دهه ۷۰ است، این روزها در قامت لیدری اصلاح طلبان ظاهر شده و لیست نهایی ائتلاف اصلاح طلبان نیز از سوی وی منتشر شد.

    تولد دوباره کارگزاران سازندگی در ذیل عنایات دولت روحانی و حضور لیدر این حزب در ارائه لیست نهایی اصلاحات و تأمین هزینه های انتخاباتی ، یاد آور ورود پولهای کثیفی است که از سوی افرادی همچون مهدی هاشمی و غلامحسین کرباسچی ، در جریان انتخابات مجلس پنجم وارد سیاست شد و کمتر کسی از آنها استفاده نکرد. پولهایی که در انتخابات ۸۸ نیز به یاری میرحسین موسوی و مهدی کروبی آمد تا آنان را وامدار اشخاصی کند که در نگهداری بیت المال و امانت مردم، نهایت خیانت را به عمل آورده بودند.

    هم اکنون حضور مفسد اقتصادی بزرگ دهه ۷۰ در سمت لیدری اصلاحات، رشد قارچ گونه رسانه های اصلاح طلب، استفاده از تیریبون های متعدد و برگزاری جلسات مختلف انتخاباتی؛ خود مهر تأییدی بر وجود دست اصلاحات در جیب نا پاک کارگزاران و هزینه پولهای کثیف برای تبلیغات افرادی است که معرف آن، مفسد بزرگی همچون غلامحسین کرباسچی است .

    درآمدها و هزینه های میلیاردی کارگزارن از دهه هفتاد بواسطه حمایت‌های هاشمی از این حزب دولت ساخته نشأت می‌گیرد، تا جایی که حسین مرعشی عضو ارشد این حزب سیاسی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، سخنانی در مورد میزان تبلیغات، هزینه و خرج‌های مالی که کارگزاران خود را به‌واسطه آن به جامعه سیاسی کشور معرفی کرد اشاره می‌کند که بالغ از ۵۰۰ میلیون تومان آن‌هم در سال ۱۳۷۴ است که با توجه به رقم تورم فعلی چیزی بالغ‌بر بیش از ۱۱ میلیارد تومان می‌شود.!

    انتهای پیام

    

    خبرنامه ندای البرز



    جذب خبرنگار تبلیغات در ندای البرز تبلیغات در ندای البرز تبلیغات در ندای البرز پایگاه خبری،تحلیلی صبح قزوین src="http://static-cdn.anetwork.ir/showad/pub.js">